If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това е невъзможно!
Някой нещо е "срал" по тоя двигател.
Или си карал без масло.
Ама и без масло да беше, пак няма начин да надничат чаркове от мотора ако пък и 1,7. Мистерия е за мен.
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
я дай някоя снимка на случката, че такъв мотор с потрошени компоненти не сме виждали.
Иначе за да се случи - причини много!
Кажи няколко, че аз не се сещам как може да стане тая беля. Много съм се мъчил да го строша моя, ама нестава. Даже и на жена ми на вандалщините издържа.
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Кажи няколко, че аз не се сещам как може да стане тая беля. Много съм се мъчил да го строша моя, ама нестава. Даже и на жена ми на вандалщините издържа.
Само от проблем с инжекторите може да строши бутало и оттам каквото има около него!
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Само от проблем с инжекторите може да строши бутало и оттам каквото има около него!
Може и да си прав, аз невярвам! Чупил съм колянов вал в движение на Шкода "Европа", но се прибрах с камиона 380 километра на 4 цилиндъра. Признавам си , че гоних с него зайци през ноща по ливади и слънчогледови ниви
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Няма да е от марката на маслото, а май ще да е от това дето му пречи да облива валовете (запушване на човките напр) и като е и малко количество, на магистралата износената биела взема да се нагрява, чупи и айде навън. Който е пръскал блок със 180 и после го е разглабял да види млевината вътре в цилиндъра и какъв джам си е направила биелата за да изхвърчи, знае за какво говоря. Останалите преположения ги чета с интерес
Comment